۱۳۸۷ اردیبهشت ۱, یکشنبه

آغاز ثبت نام پنجمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران


ثبت نام در پنجمين كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران كه در روزهاي 23 و 24 آبان ماه 1387 برگزار مي شود، از روز يکشنبه اول اردیبهشت ماه آغاز شد.

دبيرخانه دايمي اين كنفرانس اعلام كرد: بر اساس تمهيدات به عمل آمده و به دنبال چهار دوره برگزاري موفقيت آميز كنفرانس مذكور در سال هاي 83 تا 86، پنجمين كنفرانس در مركز همايش هاي بين المللي صداوسيما به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

اين كنفرانس كه با حضور متخصصان و كارشناسان ارشد روابط عمومي برگزار مي شود، با رويكردي نو مبتني بر پاسخ به نيازهاي عملياتي و كاربردي شركت كنندگان و مخاطبان كنفرانس با شيوه هايي متفاوت نسبت به چهار كنفرانس قبلي شكل خواهد گرفت.

بر اساس گزارش دبيرخانه دائمي كنفرانس، شهريه ثبت نام کماکان مانند چهار دوره گذشته ثابت خواهد بود تا امکان حضور علاقمندان در اين کنفرانس و استفاده از مباحث آن فراهم گردد.

همچنين مشوق های آموزشی برای شرکت کنندگان در کنفرانس در نظر گرفته شده که بر اساس آن به قيد قرعه به دونفر از شرکت کنندگان کنفرانس پنجم، دو بورس آموزشي روابط عمومي به ارزش چهارميليون تومان که آذرماه سال جاری در کشور مالزی برگزار می شود (يک هفته همراه با دريافت گواهی نامه بين المللي) اهداء مي گردد.

طبق اين گزارش، به يک نفر از شرکت کنندگان در مسابقه دايره المعارف روابط عمومي يک بورس آموزشي روابط عمومي در مالزی به ارزش دوميليون تومان در نظر گرفته شده است.

علاقمندان براي دريافت اطلاعات تكميلي و فرم ثبت نام مي توانند با شماره تلفن هاي 88315270 و 88328123 تماس بگيرند

هیچ نظری موجود نیست: